NIEUWE JAAR, NIEUWE KANSEN

We zijn inmiddels alweer een klein eindje onderweg in 2022 en er komen alweer leuke plannen aan.

We hopen alsnog over niet al te lange tijd de kledingbeurs te kunnen organiseren en uiteraard staan er ook weer een aantal bingo’s gepland.

Daarnaast zijn we heel druk bezig met het opstarten van de organisatie voor het zomerkamp. We hebben afgelopen zomer op het laatste moment een kamp erin gegooid en zowel begeleiders als kinderen hebben het heel erg naar hun zin gehad en kijken uit naar een vervolg. Dat vervolg komt er aan in Augustus. Heeft jouw kind (kinderen) interesse om mee te gaan op kamp stuur dan voor 1 maart een mailtje.

We hanteren dit jaar een aanmeldprocedure zodat zowel wij als de kinderen precies weten waar ze aan toe zijn. We zullen ook in aanloop naar het kamp 1 of 2 kennismakingsbijeenkomsten organiseren zodat de kinderen precies weten wie er mee gaat.

En verder hopen we vooral weer veel leuke dingen te kunnen doen. Heb je een leuk idee voor een activiteit, of een idee hoe wij nog beter en meer mensen kunnen ondersteunen dan horen we dat graag.